fredag 11 mars 2011

Allmänt glad dag

Nu vore det inte fel med lite värme!
Jag hoppas på att våren kommer på riktigt nu, det vore verkligen skönt om det blev lite varmare, snöfritt och bara en känsla av att sommaren snart är här!

Igår var vädret långt ifrån sommar, det snöregnade hela dagen, men om inte jag minns helt fel så gjorde det de förra året också sen strax därefter var all snö borta? Så jag ser det positivt och hoppas på att det är lika dant i år.

Igår var det i alla fall scouterna! Det är verkligen en höjdpunkt på veckan att få träffa barnen! Även fast jag inte är den bästa scouten så är det så kul att få möta barnen!! :) ser verkligen fram emot det varje vecka!

På tal om barn så har jag fått lite nya kort på söta Valter + oss andra kusiner, så tänkte ladda upp ett eller två kort :)
(lite tråkigt att Emmanuel inte kom med på kort, men annars fick vi med alla)

Bless!!


..Trettondagshelgen..


..sommaren 2010..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar