torsdag 17 mars 2011

17 mars 2011

Kan ju börja med att säga att mina planer om att bli lite mer hälsosam inte alls fungerade, inte ens en dag, jag tror inte riktigt det är min grej faktiskt..

Idag har varit en såndan där dag man inte har haft ork till att koncentrera sig, har verkligen försökt men inte fått något gjort. Kändes inte helt så kul när man stannar hemma från scouterna för att plugga. Ville så gärna gå, men men ser verkligen fram emot nästa vecka! :)

Nu börjar jag få ordning på skolarbetet en aning mer än förut, så tacksam för Lina som sätter lite press på mig och ser till att jag gör något! Det behövs!

Nej, nu måste jag ta och sova är ovanligt trött och ska upp och plugga imorgon!

Ha det bra! Bless!


Nu är det dags för vårfärgerna att komma fram!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar