måndag 5 september 2011

något nytt..

Fick för mig att jag ska börja skriva här lite oftare (ska försöka i alla fall)
Kan ju säga att det har hänt en hel del sen senaste inlägg. Gud är verkligen god, kom hem igår från uppstarten av pionjäråret, wow alltså! Jag är så tacksam för att jag får vara en del av vår församling och allt vad det innebär. Hade en fantastisk bön- och bibelvecka på Västanås där Gud gjorde mycket, och uppenbarade mycket för oss alla. Hade även en härlig helg i Ödeshög med teamet, har förresten fått ett super bra team, så tacksam för det!

Man kan väl säga att hela sommaren och sista tiden har präglats av en hel del förändringar och utmaningar och mer av det kommer det bli det här året, men det är jag glad för och det känns spännande.

Ville bara skriva lite snabbt, men inte så långt :)

På tal om förändringar så har jag klippt mig, så numera har jag kort hår, lite ovant men helt ok :)



Bless!

1 kommentar:

  1. Härligt att piaonjäråret känns spännande :)
    Du är verkligen jätte fin i din nya frisyr Sophie

    KJAM/Maria

    SvaraRadera